اینکه من خوابتون و دیدم و توی خواب دیدمتون...حالم خوب بود و توی یک مکان مقدسی مثل مسجد دیدمتون
مثل یه موج بود که جونی دوباره به خودم میداد
اینکه دیروز دیدمتون خودِ موج بود و هنوز هم از هیجانش ذوق زده ام...
مثل تصوراتم ماه بودین و دوست داشتنی...
خیلی دوستون دارم و بهتربن ها رو براتون آرزو دارم
*مهربون من...خانوم پوریادگار عزیز...صاحب وبلاگ آسمان آبی*
خوب باشید همیشه.[گل][گل]
اتاق آبی...
ما را در سایت اتاق آبی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95