
زمان زیادی باقی نیست... دارم آماده میشوم ...کم کم. دارم آماده میکنم چیز هایی که بایدهمراهم باشد... راه سختی به نظر می آید...! من به نام عزیز و حلیمت ایمان دارم.میدانم که از همین دو پنجره ی نگاهت پاهایم جان میگیرند و دوام می آورم جاده ی زندگی مدت هاس دارد گرد غبار بی رنگش میکند... حرکتی میخواهم و مسیری سخت...!...
ادامه مطلب