چیزی شبیه بزرگ ترین کوه دنیا ، نشسته رو قلبم ...آه که جرات داد زدنم ندارم. آآآآآآآه که چقدر بغضم درد می کنه ! خدا مگه من بنده ت نیستم ؟؟؟ مگه من آدم نیستم؟؟؟؟ خدایا اینه عدلت ؟؟؟ یه روز میام و میگم دلم واسه خودم خیلی تنگ شده!...